13 september 2010

tatatata.....feltent!


Jawel allemaal,

de tafeltent is helemaal klaar en gaat woensdag op de post op weg naar haar nieuwe speelkameraatjes. Ik ben uitgespeeld en als ik door zou gaan, zouden er nog veel meer leuke dingetjes bijkomen. Ik moest mezelf echt een halt toeroepen. Maar ik vind hem supergaaf geworden! Aan de ene kant een caravan, met een raampje, deur en flowerpowerbloem, aan de andere kant aansluiten een smalle kant met rond raam. En dan aan de volgende lange kant een huis met gras, een poesje waarvan het strikje ook echt zelf gestrikt kan worden door die kleine vingertjes. Een goede oefening. Een raampje met knoop en strikjes die naar beneden klapt om een poppenkastvoorstelling te kunnen geven. Een deur die omhoog opengaat en nog meer gras met weer flowerpowerbloemen. Heerlijk in de kleuren roze, licht blauw en groen.
En dan de volgende smalle kant is ook helemaal een verhaal. In de mand kan je de bloemen die geplukt zijn doen, maar ook eventueel de lekkere appels. Het uiltje houd de wacht, maar kan ook weg vliegen.
Alles is met strikjes aan elkaar vast te knopen en het ziet er erg vrolijk uit.
Mijn eigen meiden zijn er erg jaloers op en ikzelf eigenlijk ook wel. Jammer dat hij weg moet, maar eerlijk is eerlijk, want wat je beloofd hebt moet je ook nakomen.
RJ Hij komt naar je toe! Veel speelplezier ervan meiden!!!

Liefs,

2 opmerkingen:

Helma zei

WOW!!
Wat een leuke tafeltent zeg...
Hij staat nog altijd op mijn to do lijstje, maar zo mooi als deze zal hij denk niet worden.
Echt super gedaan zeg!

Groetjes Helma

Anoniem zei

GAAAAAAAAFFFFFFFFF