5 september 2010

Knuffels voor Kandahar!!!!!!


Hoi Allemaal,

Dit is best wel een heel mooi bericht en dat wilde ik jullie niet onthouden.
Mijn meiden hebben ieders een paar van hun eigen knuffels afgestaan voor kinderen die zelf niet zoveel, of soms zelfs niets meer hebben. Een vriendin van mij deed een beroep op ons hiervoor. Ze wilde heel graag een goed doel en bestemming voor deze knuffels hebben. Ze is zelf op missie geweest. En dat heeft diepe indruk bij haar achter gelaten, zoals bij vele andere militairen in oorlogsgebieden. Terug in Nederland heeft ze in haar eentje actie ondernomen en is knuffels gaan verzamelen. En kijk..... wat een mooi doel en resultaat.
De knuffels zijn van een grote blauwe zak, naar een gif groene Lupo, naar een saai grijs pallet, de heldere blauwe lucht per vliegtuig, afgeleverd bij een verdrietig jongetje in een kaal ziekenhuis en die knuffels geven weer KLEUR aan zijn moeilijke leventje.
De Hollandse militairen hebben er zelf een missie van gemaakt om deze knuffels op de juiste bestemming te krijgen en het jongetje op de foto en vele andere kinderen meer hebben weer iets waar ze zich veilig bij voelen en waar ze heerlijk hun verhaal, tranen, maar ook hun geluk bij kwijt kunnen!
Mooi doel!!! Es. Ik ben super trots op je!
En allemaal, als dit verhaal een vervolg krijgt doe ik een beroep op jullie, reken maar! Thanx alvast!

Liefs,

1 opmerking:

Ingrid van der Sommen zei

Hoi Hannie,

Wat aardig, en laat me maar weten als je er nog meer nodig hebt.
Ik heb er ook nog een heel aantal liggen.

Groetjes Ingrid