25 september 2010

Labeldoekjes



Hoi allemaal,

Ik kreeg een opdracht om labeldoekjes te maken in de kleuren rood, aqua en lime! Met de letters van de pasgeboren jongens. Want het zijn allemaal jongens geworden.
Enne ikzelf ben er super tevreden over zeg maar. Wel heb ik alle spelden geteld die erin gingen, die moesten er natuurlijk ook allemaal weer uit komen! stel je voor dat er eentje achter blijft. Ook heb ik heel goed de lintjes vast gemaakt, stel je nogmaals voor. En dan als laatste ook nog erop toegezien dat de lusjes niet te groot worden dat die kleine vingertjes erin verstrikt zouden raken. (Oef, drie dubbel opletten dus!)
Ik hoop dat die stoere jongens er allemaal veel plezier aan zullen beleven!
Wil jij ook zo'n leuk persoonlijk kraam cadeau geven, mail me dan even! Ik maak hem naar jou wensen.

Groetjes,

Geen opmerkingen: