21 augustus 2010

Nogmaals voor Tijn en Eva



Hoi allemaal,

De vakantie is ten einde hier in Zwolle en Robin vraagt al weken: "hoeveel nachtjes nog mama, als we weer naar school mogen?" Nou dat is toch een mooi teken! Niet dat ze zich verveeld heeft hoor, maar wel weer de vriendinnetjes zien en gezellig kletsen zoals haar vriendinnetje Tamar het gisteren al melde. Dus ik verontwaardigd; "maar op school moet je toch leren?" Waarop Robin zegt: "mam, dat doen we tussendoor!" Alleen het woordje "DUH" kwam er nog niet achter aan.
Ik moest hier toch wel niet zo om lachen. En ze hebben gelijk, want ach, ze gaan gezellig naar groep twee!
En over vervelen..... ik heb me ook niet verveeld, want twee stel vrienden van ons hebben een kleintje gekregen in de vakantie. Ik had jullie de mutsjes al laten zien, en nu heb ik voor Tijn nog een geboortekussen gemaakt en grote vlaggen. En voor Eva heb ik een geboortekussen in de kleuren van het geboortekaartje gemaakt en kleine vlaggetjes met haar naam. Die kunnen aan de box gehangen worden, of voor het raam.
Papa en mama van Tijn waren er blij mee en vanmiddag gaan we in Almelo Eva bewonderen!

Liefs,

Geen opmerkingen: