27 augustus 2010

Hooked!!!! Tja, wie niet???

Hoi Allemaal,

Tja ook ik ben HOOKED!!!! eigenlijk in het juiste Nederlands; verslaafd aan haken. Ik was dat al wel heel lang en ik haakte ook al wel heel veel. Maar afgelopen zomer hebben we heel wat kilometers afgelegd en ik haak eigenlijk merendeels in de auto. En dat heeft dit tot nu toe als resultaat gegeven.
Op de bovenste foto's zie je dat ik 6 kantjes aan het haken ben. Wat dit wordt zullen jullie nog wel zien op mijn blog! En wat ik hier het mooiste aan vind is de kleuren combinatie. Die vind ik super!

En op de onderste foto's is het begin van een kant van een kussen voor op de bank. vandaag bij de Zeeman twee andere kleuren gekocht voor als ik zover ben om de tweede kussen te gaan maken. Ik denk aan een dieppaarse ondergrond voor onder het gehaakte. Dat zal hopelijk een mooi resultaat geven.En anders pak ik een andere kleur die ook mooi zal staan.
Als het af is zullen jullie het resultaat vanzelf zien, dus tot snel!

Liefs,

1 opmerking:

Anoniem zei

Potje! Hebben ze het nu bij de Zeeman? Jij zegt ook niks, haha! Lijkt me wel leuk om een tas te maken van gehaakte blokjes (gedeeltelijk gehaakte tas). Alleen ik moet het haken nog steesd leren....
Ben benieuwd wat jij gaat maken!

Groetjes Judith14 de buuf!