27 augustus 2010

Blacky....... een MONSTERLIJK verhaal,

en ja, wie is Blacky zul je je wel afvragen....... Nou Blacky is de knuffel die ik snel vanmorgen maakte, nadat ik inspiratie kreeg van een uitnodiging. Indy kreeg deze uitnodiging voor een MONSTERFEEST!!! En dan mocht je ook MONSTERLIJK verkleden, als ze durfden. Natuurlijk durft Indy dat!!!
Maar terug naar Blacky. Ik ben mijn naaihok helemaal aan het opruimen voor volgende week als de naailessen weer beginnen. Er moet dan wel ruimte zijn om te naaien natuurlijk. Maar ik kreeg een lap zwart fleece in de handen. En zwart heeft toch een associatie met monsters en spoken. En dus dacht ik, als ik nu een MONSTERKNUFFEL maak. Ik aan de gang, een rood doorlopen oog en een bol oog. Hoorentjes. Alles erop en eraan. Dus ik dacht, kan Indy me mooi even helpen en dan geven we hem aan de jarige. Maar dat mocht toch niet!!!!!! Ze wilde hem zelf houden! En er zelfs mee slapen!!! Euhhhh, maar natuurlijk Indy dat mag. Helaas jarige, hij woont bij Indy. Maar ze zorgt goed voor hem hoor. Ze is niet altijd als Dracula gekleed en gesminckt en straks is ze weer gewoon Indy, maar Dracula is wel goed gelukt al zeg ik hetzelf! Zelfs de buurman schrok van haar!

Liefs,

Geen opmerkingen: