19 juni 2010

Sem, een lief klein mannetje is geboren!

Hallo allemaal,

En hoe kan ik dat nu weten, hij is niet van vrienden, niet van familie of buren. Ik kreeg het verzoek om een geboortekussen voor dit manneke te maken en daarbij had ik het geboortekaartje als inspiratiebron meegekregen. En daarbij ook de kleuren van de babykamer. Die zijn paars geruit. En op het geboortekaartje zat een rode en donkerblauwe geruite balk met in een wit tussenstuk een mooie eenvoudige ooievaar.
De opdracht was, paars, rood en do blauwe ruit en een strakke lettertype. Dat lettertype, daar kwam ik wel uit, en uit rood blauw ook wel, maar  in combinatie met paars, daar werd ik niet vrolijk van! Dus ik heb meerdere mogelijkheden gemaild en daar werd over nagedacht en overlegt. Uiteindelijk zijn ze voor paars en lime ruit gegaan, en daar heb ik dit tot resultaat gebracht!
Dus je kan zeggen wat je wil, maar Sem is in de afgelopen week, regelmatig door mijn gedachten gegaan :-)
Papa en mama van harte gefeliciteerd met Sem en ik hoop dat hij (en jullie) nog lang van zijn kussen mogen genieten, want hij is zeker met zorg samen gesteld!

Liefs,

1 opmerking:

Gea zei

Hallo Hannie,

Ik geloof dat ik zeker vrolijk wordt van het kussen voor Sem. We zullen het dan ook met veel plezier cadeau doen aan Sem en zijn ouders.

Hartelijke groet,
Gea