14 juni 2010

Rommelmarkt 2

Of de rommelmarkt ook zijn doel bereikt is nog even afwachten aan de reacties en beloftes die de mensen hebben gedaan. Als het goed is komen er een paar kinderfeestjes uit voort en ook een volwassen workshop. Een nieuwe BSO heeft belangstelling bij workshops en dan heeft een as bruidje ook haar zinnen gezet op iets van mijn hand. Ik kan er nog niet meer over vertellen, maar dit wordt zeker nog vervolgd!
Maar de mensen waren zeer positief over wat ik gemaakt had en wat ik aan workshops doe! Dus een heel goed gevoel heb ik eraan over gehouden!
Hier een paar dingen die over gebleven zijn en voor de verkoop kunnen gaan! Dus wie ergens belang bij heeft kan me via de mailknop een berichtje doen en dan zal ik de prijzen vertellen en verdere informatie.
Hier zijn de "leftovers" ;-)

Schilderijtjes;




Memoborden;



Hello Kitty Denimtas;


Liefs,

Geen opmerkingen: