10 juni 2010

Rommelmarkt, maar ook zonder rommel!!!

Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest met alles en nog wat. Tassen, vlaggenlijnen, schilderijtjes, memoborden, kelnersloof en ik weet allemaal wel niet wat meer!!! En dat allemaal hiervoor; rommelmarkt in de Goeijenmarke !!!!Ik heb eerst met de organisatie gebeld of het wel mocht dat ik nieuwe dingen liet zien, want stel je voor dat je dan ook nog een boete krijgt of dat je weg moet van de markt! Maar neeeeee!!!! Ze wilde me graag hebben! Prima! Twee weken de tijd en dan ook nog de "gewone opdrachtjes" tussendoor, even een avond4daagse lopen en al dat soort dingen meer. Geen punt, energie voor drie, alleen moet je mijn huis nu niet zien. Niet veel schoongemaakt de afgelopen week. Maar dat komt allemaal goed! Hopen op mooi weer, niet te warm, maar wel leuke gezellige drukte! Jullie zijn allemaal welkom!!! Tot zaterdag! (eerst nog even hopelijk twee droge avonden lopen!)

Liefs,

1 opmerking:

Roos zei

Heel veel succes op de "rommelmarkt", ben erg benieuwd hoe het gegaan is.