28 juni 2010

Lakentje voor Job!




Hallo,

Job is al een tijdje geleden geboren. Naar ik begreep gaat het goed met hem. De papa en mama van Job hadden een waardebon van mij gekregen van de collega's van papa. Nu hadden ze bedacht wat het zou moeten worden. Ik kreeg de stof en na even met mama gebabbeld te hebben kwam ik op dit idee en heb het ook uitgevoerd!
DE kleine onder het lakentje lijkt in alle waarschijnlijkheid niet op de echt Job en die meiden van mij ook niet ;-).
Dus vandaar dat ik voor deze "stand in" heb gekozen. Ik wens Job hele zoete en lieve dromen onder dit leuke lakentje in zijn bijna nieuwe ledikant!

Lieve groetjes,

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Hannie,

bedankt voor het maken van het stoere lakentje voor Job. Hier kan hij straks heerlijk onder wegdromen.

Liefs Maarten en Martine en natuurlijk Job.