24 april 2010

Nieuwe bandjes en kantjes voor de markt!


Hoi,

Ik heb de nieuwste bandjes en kantjes mogen verwerken voor een modelletje voor aan de markt kraam. Ik vind de bandjes zo leuk. Ik denk dat als ik de tijd kan vinden ook nog een topje in grotere maat voor mijn meiden mag komen. Ik heb de Spagetti top van Farbenmix gebruikt. Een heerlijk simpel modelletje, maar met deze bandjes en kantjes heb je ook geen bijzonder model nodig.
De roezel langs de hals is elastisch en rekt mee. De schouderbandjes in dat leuke ruitje ook.
Ik heb van een ander bandje een roosje gebruikt om als broche te kunnen dienen. (wel vastgestikt hoor).
En ik had een restje over van een schouderbandje en die heb ik weer als lintje onder aan de boord gebruikt.
Op het blauwe exemplaar heb ik lintjes en een leuke geruite knoop als corage gebruikt. Zo kan je zien wat je er allemaal mee kan doen.
Ik had van de week ook een klant aan de kraam (af en toe help ik ze uit de brand bij drukte en zo) en die mevrouw had een enorm leuke rok mee. Er zat een scheur verticaal op het voorpand, zeg maar over het bovenbeen. En ze had het over reparatiedoek erachter en zo, maar ik gaf de oplossing erbij, naast de reparatiedoek aan de achterkant op de voorkant een mooi satijnlint verticaal over de scheur heen te naaien dan ik hij ook echt uit het zicht. En zo pimp je de rok nog meer op en de scheur is verdwenen!!! En de rok kan als nieuw gedragen blijven worden! De mevrouw was helemaal gelukkig! En dat is nu het mooie aan dit vak. Je eigen enthousiastme aan anderen overbrengen, daar voel ik me helemaal super bij!

Liefs,

Geen opmerkingen: