24 april 2010

Kraam cadeautjes


Hoi Allemaal,

Ik heb net weer twee kraamcadeautjes af.
Zo heb ik dit geboortekussen voor het babyzusje van een vriendinnetje van Indy gemaakt. De meiden hebben de stof uitgezocht en Robin de bandjes.  Er zijn heel wat stofjes en bandjes uit de kast gehaald om dit gewenste resultaat te geven! Maar zelfs ik vind hem mooi van stof combi, dus goed gedaan meiden! We hopen hem snel even langs te brengen.
En de onderste foto laat de voorkant van een badjeasje zien. Hij is weer voor Niene, leuk hoor, zo voor een baby al heel veel te maken! Het patroontje heb ik een hele tijd geleden bij "Help mijn moeder borduurd" aangevraagd. Ik vind hem super leuk geworden! En dan die naam er zo bij, maakt het een heel persoonlijk cadeautje!
Moeders, ik wens jullie een hele fijne periode, vaders ook natuurlijk! En de grote zussen laat jullie ook maar lekker verwennen zo met alle visite en aandacht!
En Fleur en Niene, ik wens al het goeds voor jullie!

Liefs,

Geen opmerkingen: