14 juli 2012

Jippie!!! Kinderfeestje van Iris!!!



Vanmiddag reed ik bepakt en bezakt richting Stadshagen, een wijk in Zwolle. En daar werd ik welkom geheten door mama Mirjam! Zij had voor haar dochter Iris een kinderfeestje geregeld waar ik mocht komen, knutselen met de meiden! Dat was natuurlijk hartstikke gezellig! En wat was het fijn met deze meiden om samen te werken! TOPPERS, allemaal stuk voor stuk!
Iris had 4 meiden erbij uitgenodigd, een meisje kon helaas niet erbij zijn, jammer was dat natuurlijk wel, maar dat gaf natuurlijk helemaal niets.
Wij hebben gezellige schilderijtjes met stof bekleed. Ik had een ruime keus aan sjablonen die we konden gebruiken om op het schilderijtje te maken. Ook een ruime keus aan stofjes. Daarbij had ik veel bloemetjes en hartjes gehaakt in verschillende kleurtjes, ik had lintjes, roosjes en strikjes meegenomen. Ook de stansen van vilt vanuit de Stansmachine, (de Big Shot) had ik mee genomen. En wat was het stil aan tafel toen er eenmaal gewerkt werd! Ze waren erg serieus bezig! Ze hebben netjes eerst alles bij elkaar uitgezocht, wat staat wel mooi, wat staat niet mooi, welk sjabloon, welk bloemetje..... en toen aan het werk gegaan. De resultaten waren prachtig! Zie maar op de foto. Zo leuk, de meeste meiden maakten hem voor haar eigen kamertje, er was ook een dame die meteen wist dat ze hem voor de meester ging maken, die bijna papa van een jonge zoon wordt! Ook erg lief om aan anderen te denken. Wat ze eigenlijk het moeilijkst vonden was wat ze voor een lintjes gingen gebruiken, en welke andere versiersels erbij moesten, soms was het te kaal, soms te druk. En de regel Less is More hielden ze goed in de gaten.
De resultaten zijn om trots op te zijn en ik geloof zeker dat ze dat ook waren!
Iris, dank je wel dat je mij hebt uitgenodigd... enne weet je... als je me nodig hebt voor een volgend feestje gaan we zo weer iets anders leuks maken, ok!
Ik vond het ook heel gezellig bij jullie!

Lieve groetjes,
 

1 opmerking:

Mirjam zei

Het feestje was erg geslaagd. Mijn dochter vond het een superfeestje!

Zoveel leuke stofjes en versiersel die Hannie mee had genomen.
En wat zijn de schilderijtjes leuk geworden!!!

Dank je wel Hannie!!!!

Groetjes "mama" Mirjam