15 maart 2012

Vlaggetjes voor Philippa!

Hoi allemaal op deze mooie zonnige dag!

Het was even puzzelen wat ik nou eigenlijk voor een volgorde zou nemen. Indy en Robin zijn met Reeksen bezig op school, dus ik vroeg het hen, maar ook Bert..... En ik kwam erop uit samen met mijn gezin dat het deze volgorde moest worden. Wat een teamwork!
Er is een klein lief, schattig meisje geboren en ze heeft de prachtige, (maar lange) naam, PHILIPPA gekregen. Dat zijn 8 letters in totaal. Hoe lang maak je dan je vlaggenlijn. Nou lekker nog aan de buitenkant twee lege vlaggetjes. En hup, je krijgt een PIP- al like! Het meiske heeft zo'n heerlijke kroonluchter op haar kamertje met allerlei verschillende lampenkapjes en daar past deze wel heel erg goed bij!
Ik wens de ouders van Philippa en Philippa zelf heel veel geluk voor de toekomst en dat ze maar een gezond, mooi en liefdevol leven tegemoet mag gaan!

Wil jij nu ook een baby verrassen met een vlaggenlijn? Dat kan natuurlijk! Mail me dan door de rode knop boven aan deze site te klikken en dan krijg je mijn mailadres. Ik kan ieder naam erop maken, (kan natuurlijk ook zonder naam) ik maak ze in de stijl van de kersverse ouders, maar ook in de stijl van de geboortekaartjes, of kinderkamers.

Groetjes,

Geen opmerkingen: