10 maart 2012

De Brocante "MUTS"

De eerste Theemuts voor de Theemutsenworkshop is klaar. En hoe leuk! Een brocante. Ik ben eigenlijk meer van de kleurtjes en zo, maar voor ieder wat wils! En ik vind hem zelf ook nog erg leuk geworden ook. Met mooi kant erop, en van linnen. De theepot die eronder staat is eentje die ik jaren geleden heb gespaard. Toen Bert en ik net samen waren! En het kopje wat je ernaast ziet, dat is nog een kopje die mijn moeder vroeger had. Ben zo blij dat ik hem heb! Die roosjes zijn gewoon schattig en de hartjes ook. Er zullen er snel nog twee volgen. In April ga ik een workshop geven aan dames die op een school werken hier in Zwolle! En dan hoop ik toch een gezellig aantal dames bij elkaar te krijgen! Ik heb er in ieder geval zin in!
En nu snel nog weer aan de slag!

Lieve groetjes en een fijne zaterdag!

2 opmerkingen:

Maaike zei

Leuk geworden hoor!

Groeten Maaike

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves zei

al surfend bij andere blogs, kwam ik ""onze""gemeenschappelijke namen tegen.. misschien zijn we familie??? hartelijke groeten
mieke ten haaf-mars www.gebreidesjaals.blogspot.com