23 maart 2012

HOERA INDY 9 JAAR!!!

9 Jaar geleden was ze er ineens!! Die grote meid van ons! Na een maaltijd met een vriendin bij de Mac, met rode wangen en zo bleu als ik was, wist ik niet wat er aan de hand was. Maar 's avonds bleken het weeën te zijn. De hele dag al af en aan. Tjee..... het kon nog niet, want ik was net 1 dag thuis van verlof!!! En ja hoor, naar een lange dag, een lange nacht en nog een lange dag, een spuit voor de ruggenprik, (en verdere details zal ik jullie besparen) was ze er ineens! Onze mooie dochter Indy! En dat ik echt al weer 9 jaar geleden. onze lieve, spontane, stoere,vrolijke, zorgzame meid! Wat een grapjes heeft ze al en wat een wijsheden. In een boekje, die ze zelf gekocht heeft van haar boekenbonnen,  heeft ze geschreven dat Mark Rutte haar beroemdheid was en dat ze later ook wel president van Nederland wil worden! Nou meid, dromen zijn er om na te komen, wij steunen je in alles en dat je nog veel mooie dromen mag hebben!
Lieve schat, heel veel geluk en liefde van alle mensen om je heen!

DIKKKKKKKE KUS,
Mama!

Oh ja, voor diegene die het willen weten, deze top heb ikzelf gemaakt voor haar verjaardag. Gisteravond nog even in elkaar gezet! Enne het is een Spagetti top van farbenmix. De stof heb ik op de stoffenbeurs gekocht, met de gedachte dat hij voor Indy zou worden, maar ja.... Robin vind hem ook erg leuk!
En de taart, dat hebben we stiekem voor Indy gemaakt! Ze wilde een legotaart, dus bij deze! ;-)

Groetjes,

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

Van harte met je moppie !
Tja, jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn. Lekker uit eten met m'n vriendin en me oh zo raar voelen. Alleen was ik nog maar 27 weken zwanger. Diezelfde avond nog had ik een piepkleine dochter.
Die stof is echt geweldig zeg! Ik moet toch ook maar eens naar zo een beurs als dat hier tenminste in de buurt is.
x Sylvia