19 augustus 2012

TAARTEN VOOR SCHOOL!

Voor de vakantie kreeg ik de vraag van de onderbouwjuffen of ik een verjaardagstaart wilde maken die ze bij iedere verjaardag kunnen gebruiken! En dat is natuurlijk niet bij mij aan dovemansoren gevraagd! Tuuuurlijk!
Toen kwam de vraag... hoe... en waarmee... wel in mijn stijl!... wat is makkelijk..... wat is handig.... wat is mooi?????

En dit is het resultaat! Twee taarten met eenzelfde onderste, de rood witte. En daarop kan gewisseld worden met een jongens-taart en een meisjes-taart! Met een erg gaaf resultaat, al zeg ik het zelf!
De taartjes borduurtjes heb ik bij Der Stickbär gekocht, en ik ben er wild van! Super mooi vind ik ze!
En ik heb gehoord dat de juffen die de foto's op Facebook al gezien hebben hem ook erg mooi vinden!
Die geel paarse taart die heeft een vriendin van mij gemaakt, onder toeziend oog van mij. Zij is ook juf en wilde de andere juffen bij haar op school wel eens een poepie laten ruiken, haha!
En dat kan natuurlijk!
Ik ben tevreden en ik hoop dat er veel gezellige verjaardagen gevierd zullen worden in de onderbouw! veel plezier ervan juffen!

Liefs,

1 opmerking:

Doortje Dartel zei

Wat een super taarten zeg!