17 juni 2012

Haakworkshop was z(w)eer geslaagd!!!

Ja, op de foto zie je alleen maar handen, maar de bloemetjes haken, dat is klein en secuur werk!
Sorry dames dat ik niet eerder heb geschreven, maar heel eerlijk gezegd... toen ik tijd had er niet aan gedacht, en toen ik eraan dacht, had ik even geen tijd.... pfff! Soms gaat dat met die dingen. Maar ik ben super trots op jullie hoe jullie het hebben gedaan afgelopen donderdag! Het was echt heel erg super goed van jullie dat je zomaar twee bloemetjes, twee granny's en dan ook nog een bloemetje en een granny gemaakt hebben! Goed hoor!
Voor een van de dames was het wat lastig om het doorhalen van de haaknaald onder de knie te krijgen, gelukkig ging het lampje op een gegeven moment aan en ja hoor, toen ging het beter. Ik hoop dat jullie hebben kunnen oefenen en dat het lukt. Ga zo door met oefenen en dan gaat het alleen maar beter, echt waar! Ik vond het leuk om het jullie te leren en ik vond het ook erg gezellig! Succes met de deken die gehaakt gaat worden, succes met de knipjes en de rest van de plannen allemaal. Is er iets, dan hoor ik het uiteraard graag!
Dank jullie wel dames!

groetjes,

1 opmerking:

Diana zei

hallo Hannie
Mag ik jou nomineren voor de Sunshine Award.? Die deel je uit aan mensen die het verdienen om in "blog-land" in het zonnetje gezet te worden. ik vind dat jij met zoveel passie de dingen maakt , dat jij het zeker verdient. Kijk voor meer info op mijn blog.