19 februari 2012

Zpagetti tas is af!

Hoi Hoi,

De tas is af. Deze tas werd afgelopen vrijdag gehaakt op de workshop die ik hield. En dat was nog niet zo'n makkelijke klus, als je nog niet kan haken. Maar gelukkig hadden ze de steek snel onder de knie en kon er volop gehaakt worden.
Er was ook een dame die al eerder een haakworkshop bij mij had gevolgd en dan werpt dat toch meteen zijn vruchten af. Zij kon meteen starten aan het haakfestijn en haakte een halve tas. Donderdag gaan we verder met de tassen om ze helemaal af te maken. Ik ben benieuwd naar de eindresultaten.
Ik ben heel blij met mijn eindresultaat. Al was het volgens de beschrijving toch iets anders, ik heb hem wat gelijkmatiger taps toe laten lopen (op de 4 markeringen) en tussendoor nog een paar rijen recht om hoog. Dan is de opening ietsje ruimer, zodat er ook makkelijk wat spulletjes in kunnen.
Robin wilde al wel als proefmodel staat voor de tas ;-) Gelukkig is het niet echt een muts geworden, maar.... meissie heeft wel een gezicht voor een baret, vind ik! haha. Op naar de volgende tas. Er komt er nog wel een! En volgende week komen de foto's van de workshopdames!

Groetjes,

2 opmerkingen:

Els zei

Soms moet je je patroon eens aanpassen, leuk dat ik daar nog een nieuw speeltje van clover zie!
Mijn man heeft hem voor mij nagemaakt in hout hihi

Maaike zei

Leuk geworden!