30 januari 2014

JEEEH!!! IK HEB EEN PLOTTER!!! :)


Wat is het al weer lang geleden dat ik een berichtje heb geblogd! Ik heb het druk gehad, dat kan ik jullie wel vertellen! Leuk druk! Ik heb namelijk een plotter gekocht! En ik kan er super leuke dingen mee maken! Ik ben er super blij mee en ik heb al heel veel verschillende opdrachtjes gehad. 
Dit gaat van Kerstballen beplakken, Hoodies bedrukken, namen voor op de deur van een pasgeboren baby, maar ook onze eigen voordeur heeft een naam gekregen, onze eigen naam.
Ik post hieronder wel enkele voorbeelden van wat ik gemaakt heb. Wil je ook zoiets, of heb je een eigen idee, overleg dan even met mij, mail me op het linkje E-MAIL, boven aan deze pagina!
Ik vind het super leuk om te doen en ik ga binnenkort nog op een workshop om het een en ander verder bij te leren en uit te breiden, zodat er nog veel meer mogelijkheden zijn!
maar nu eerst wat foto's;

                                                 

Het is zo ontzettend gaaf om te doen! Tot nu toe iedereen die iets besteld heeft, super bedankt! 

Liefs,

2 opmerkingen:

Blomkes zei

Ziet er super leuk uit allemaal, met name de sticker naast de voordeur! Mooie investering, daar zul je vast nog veel plezier van hebben!

Groet, Elske

Zaanse Zolder zei

Volgens mij ga jij nu helemaal los, leuk!