10 september 2011

Geslaage Vrijgezellen Workshop!

Hoi Allemaal,

Het was geweldig vandaag! Zij hebben genoten! En wij ook. Ik had mijn vriendin gevraagd of ze me wilde helpen met deze 10 dames die allemaal zijn gekomen voor het vrijgezellenfeestje voor deze bruid. Ik kan dat natuurlijk niet helemaal alleen.  We hebben het samen voorbereid, verschillende voorbeelden gemaakt en kijken hoe we het zouden aanpakken. We hebben een leuke give a way gemaakt voor ze, zodat ze thuis ook nog aan het werk kunnen!
Ze hebben corsages gemaakt. Leuke grote bloemen van stof en vilt, maar ook hele lieve kleine corsages. Mooie hartjes van wolvilt en ook heerlijk veel YoYo's. Leuk om te maken, niet moeilijk en groots resultaat! Top. Iedereen ging in ieder geval met een klare corsage naar huis.
En wat grappig was, er waren momenten dat het heel erg "gezellig" druk was, iedereen kletste door elkaar, maar er waren ook zeker momenten dat ze als muisjes aan het werk waren,z o geconcentreerd! Het was gezellig druk!
Dames bedankt! Ik wens de bruid in ieder geval een hele mooie dag, veel gezondheid en goeds voor de mooie jaren samen die zullen komen! En jullie dames ook allemaal een hele gezellige dag en ik hoop, zoals sommigen van jullie al zeiden, dat jullie inderdaad weer zullen komen voor andere workshop, of op welke manier dan ook!
Dank jullie wel!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen: