30 januari 2014

NIEUWE HAAKWORKSHOPS AGENDA!


Wil jij ook graag leren haken, om bijvoorbeeld mee te doen met de grote HYPE van de Crochet Along? Dit is dat je mee doet met een groep haakster die tegelijkertijd een deken haken. Iedere week wordt er een stukje van de deken vrijgegeven op het blog van Tertia Mulder. Dan haak je zo twee tot 4 rijen per week. In week 48 heb je een geweldig mooie streepjesdeken met verschillende steken! Super goed uitgelegd door Tertia. Maar wat is nu het geval, ze heeft bij mij leren haken! Super tof toch! En dat nog geen jaar geleden!
Ik heb de volgende data gepland;

Zaterdag 1 februari in 'T Harde, besloten haakworkshop
Maandag 17 februari, besloten haakworkshop

Donderdagavond 20 februari 19.30 uur tot 21.30 uur
nog enkele plaatsen beschikbaar

Vrijdagmorgen 21 februari 9.00 uur tot 11.00 uur
nog enkele plaatsen beschikbaar

Donderdagavond 6 maart 19.30 uur tot 21.30 uur
nog enkele plaatsen beschikbaar

Woensdagmorgen 12 maart 9.00 uur tot 11.00 uur
nog enkele plaatsen beschikbaar.

Kosten; € 18,50 per persoon
Wat krijg je; haakworkshop, 2 bolletjes garen, haaknaald, instructiesetje, koffie, thee, wat lekkers erbij, goede begeleiding en nazorg via mail.
Wat leer je;  je leert eerst de basis, de eerste steken, een bloemetje of een Granny Square (4kantje)

heb je interesse, laat het mij weten via de mailknop hierboven of op hamawi@kpnmail.nl
Geef je snel op, want vol is vol!

Liefs,

2 opmerkingen:

Tita Carré zei

Hello, Happy Easter!!!I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

Aisha zei

O wat leuk dit! Mijn moeder heeft me een tijdje geleden wat steken geleerd. Als tiener vond ik haken maar stom, dat was voor oma's en blablabla. Maar nu was ze zo'n leuke kleurrijke trui aan het haken toen ik een keer op bezoek kwam, dat ik dacht 'hé, mam, kun je mij dat toch niet eens uitleggen?' Is dit Crochet Along nog steeds in? Ik ben wat laat, en ik kan helemaal niet zo goed haken, maar misschien toch leuk om eens een keer eens kans te geven, als dat nog kan?

Groetjes, Aisha