17 januari 2012

Workshop op de BSO De Phoenix Zwolle,

was weer erg leuk om te doen! Hij was TOP! De kinderen stonden om me heen te dringen om een draad en naald te krijgen, want daarna gingen ze al vrij snel zelf aan de gang. De kleintje hebben we geholpen, en de grote af en toe! Maar wat zijn er leuke exemplaren afgeleverd aan de papa's en mama's! De een had een jasje aan gekregen de andere werd helemaal vies gemaakt. Een muts hoefde niet en de andere weer juist wel. Of een dikke sjaal, lekker voor de kou! Het kon allemaal. En het mooiste is, er waren weer veel kinderen die nog nooit met draad en naald hebben gewerkt, het meest ingespannen bezig waren en rode wangen kregen. Gelukkig hebben de juffen me ook goed geholpen en Stefan de stagiaire heeft ook voor het eerst met zo'n grote inspanning met draad en naald gewerkt! Super leuk en dank jullie wel voor jullie hulp, want 22 kids, en nog zo jong allemaal dat was me nooit alleen gelukt! Ik hoop dat de kinderen het ook leuk hebben gevonden. Enne, papa's en mama's als jullie dit lezen en jou kind heeft het heel leuk gehad... en je weet niet wat te bedenken voor het kinderfeestje? Mail me dan..... ik kom lekker bij jullie thuis om te knutselen met textiel! Er zijn veel voorbeelden om te maken.
Dank jullie allemaal wel! Ik vond het gezellig druk!

En vind je dit leuk? Ik geef op woensdag 18 januari nog een workshop in Zwolle aan de Assendorperdijk. Zie het blogje hieronder. Je kan je hiervoor nog opgeven!

Groetjes,

Geen opmerkingen: