20 oktober 2010

Workshop geslaagd!!!!!






Hoi Allemaal,

Het was vanmiddag een ZEER geslaagde middag! De kinderen zijn aan het knutselen geweest voor HALLOWEEN!!!! Heerlijke mobieles gemaakt met ieders 4 spookjes en 1 spin. De spin bestaat uit zilverfolie omwikkeld met wol , oogjes en sommige zelfs met een kruis op de rug. De spookjes uit een lapje stof met daaarin een bolletje keukenrol/ toiletpapier. Oogjes zijn erop getekend en ook zelfs brilletjes. Heel grappig.
Daarbij alles aan touwtjes gemaakt. Er is alleen een ongelukje gebeurd. De enige naald met groot passend oog waar het wol doorheen past om die touwtjes aan de spookjes te maken is gebroken. Daardoor konden we de touwtjes minder snel door de hoofdjes maken en moest ik gaatjes erin knippen. Nadat er ook weer touwtjes uit de hoofdjes gingen heeft dat allemaal het werk wat vertraagd. Gelukkig is bijna iedereen met een bijna af zijnde mobiele naar huis gegaan. De kids waren erg leuk bezig! Ze hebben genoten, maar ikzelf ook zeker! Heerlijk om te doen. Ik ga eind november ook de knutselmiddag voor Sinterklaas doen, dus vond jehet vanmiddag leuk, geef je mailadres dan door, dan laat ik het je weten welke datum het wordt. Houd ook Stadskids.nl weer in de gaten, dan zie ik je dan weer! Of als je jarig bent en je wilt met het kinderfeestje dat ik bij jullie kom knutselen, mail me dan even! Dat zal dan ook zeker een geslaagde middag worden!

Geniet van Halloween, maar belangrijker nog; van jullie lieve spookjes en spinnetjes! Enne HELPERS, heel erg bedankt! We kunnen terug kijken op een geslaagde middag!

Groetjes,

1 opmerking:

Annemiek zei

Ziet er erg gezellig uit!!! Mooi dat het een geslaagde middag was!!